Vart hos BM idag

Idag har jag vart hos BM.
Det är verkligen inte ofta jag ska dit.. så det är lite skillnad mellan andra barnet.

Vilket som.. allt såg jätte bra ut, alla mina värden.
Jag hoppas att få slippa äta järntabletter så länge som möjligt, eftersom jag inte klarar av dom så bra.
Men än så länge såg mina järnvärden jätte bra ut.

Magen växer och växer, och det är som dom säger.. att magen blir större andra gången..

Fick lyssna på Lillebrors hjärta oxå, och det låg på 138, och slog så fint.

Tommy och Oliver va med.. men dom vänta i väntrummet.. där det fanns leksaker ;)

Fick mitt moderskapsintyg oxå som ska in till FK, mina provsvar, och min blodgrupp, som inte har förändras sen förra gången.. haha..

Idag är det 110 dagar tills Lillebror föds.







Kommentarer
Postat av: Linda

Gud så mysigt gumman, är så glad för er skull att ni ska få en liten söt bejby igen =) ja längtar själv tills vi är i samma vecka =)



Många Kramar

2011-01-18 @ 08:37:28
URL: http://angelofrainbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0