Jag är GRAVID!!!


Jag kan inte fatta det.. men jag plussade nu ikväll!!

Helt sjuk!

Jag va totalt övertygad om att jag inte va gravid, jag menar.. jag känner mig inte alls gravid.
Innan har jag nästan blint kunnat känna att jag är gravid långt innan jag har plussat.. för mina bröst har ömmat sjukt mycket.
Så har det varit varje gång.. men nu har jag inte känt av något.

Som jag tidigare skrivit om så har jag haft jätte konstig älglossning, och ingen mens.

Jag har mått illa lite av och från dom senaste dagarna, och Tommy och jag pratade lite hastigt om.. på skämt.. att jag kanske va gravid igen.

Det fick mig att undra lite.. så jag tog ett ägglossningstest eftersom det kan visa att man har ägglossning men den kan även reg gravidhormonet.

Ägglossningstestet visade full ägglossning, så jag va övertygad om att jag hade ägglossning.

Men för att va på den säkra sidan köpte Tommy även ett gravtest i centrum idag.

Nu när jag kissade på det visade det ett starkt + direkt... ingen tvekan... jag är gravid!?!

Men eftersom min äl har vart lite upp och ner.. har jag ingen aning om vilken vecka jag är i...
Kanske i vecka 6-7

Så oj.. vi ska ha en till bebis!

Jag är glad, upprymd, nervös och pirrig på samma gång.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0