ojojoj..

Mmm.. det har hänt en del grejer på senaste...

Men jag har inte orkat blogga något..

I vecka 7 började jag blöda lite.. åkte in till sös gyn akut.. där såg allt bra ut.. men jag va inte i vecka 7.. utan i vecka 5+4..
Skulle göra ett nytt ul om två veckor för att det va förtidigt att se någon hjärtverksamhet..
Efter ca 2 veckor började jag blöda igen.. så jag åkte in igen.. där såg man hjärtat.. och allt såg bra ut.

Sen en vecka efter det.. började jag stört blöda.. jag har aldrig sett så mycket blod..
Fick åka akut in till sös.. där såg man att jag blödde från livmodern.. men att bebisen levde och att allt såg jätte bra ut.

Nu ska jag dit igen nästa måndag.. och göra ett nytt ul..

Annars har jag mått sjukt illa som med Oliver.. äter Lergigan Comp.. och dom hjälper lite..

Jag är idag i vecka 9+3... och igår tror jag att jag kände lite.. lite.. fjärilssprattel..hihhi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0