Ja.. jag skriver inte så mycket..

Nja.. här händer det inte så mycket..
Tiden rullar på.. jag mår prima.. och jag går in i vecka 18 nu.. börjar närma oss vårat RUL 8-dec.
Ska bli kul.. och jag tror.. vi ska kolla könet..

Vi gjorde inte det med Oliver.. och det är jag glad för.. även om jag va totalt säker på att han skulle bli en tjej..
Jag va helt övertygad om att som mamma.. att man kunde känna det på sig..
Men samma sek Oliver va ute va jag sååå glad att han blev en kille.. skulle aldrig vilja ha en tjej ist för Oliver.

Men så tänkte jag att det här gången kanske det skulle va kul att kolla va det blir..

Men har verkligen inte bestämt oss...Tommy vill nog inte kolla...
Så jag får se hur vi gör.. det är ju inte ens säkert man kan se när man väl kollar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0