Jag får total krupp..

...på min äl!!!!
Jag blir galen... antigen har jag ingen stegring alls... eller så har jag en liten stegring hela tiden...

Pendlar mellan att antingen har jag ingen äl ALLS.. till PCO.. till redan gravid.. till störda äl stickor..

Jag fattar inget.. stickorna visar stegring.. en liten.. sen mer.. och lite mer.. trodde att jag nästan hade äl.. men sen testade jag mig igen några timmar senare och hade nästan ingen alls.. sen har jag testad mig igen.. och så visar det stegring.. nu nästan full.. och sen ingen.. jag fattar noll!!!

Va är det här.. är det mig det är fel på..
Ska vi inte få en till bebis?

Ååå.. önskar att jag kunde få ett svar NU.. om det är något fel på mig eller inte..


Jag vill va gravid igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0