Sista besöket hos MVC

Japp.. som sagt då va det sista besöket hos MVC

Först tog hon lite prover.. och det visade sig att mina järnvärden va låga.
Men det är helt och hållet mitt fel.. jag har vart dålig på att ta min järntabletter.
Men nu så ska jag äta en massa järn fram till förlossningen, och då trodde inte min bm att det skulle va några problem.

Vi hade en sammanfattning av graviditeten oxå.

Sen.. pratade jag om att jag tycker det gör ont när Lillebror rör sig i magen, inte att sparkarna är hårda, utan att det mer känns torrt inne i magen när han rör sig.
Svårt att beskriva, men det känns strävt liksom.
Jag va orolig att det kanske är för lite fostervatten i magen, men det trodde inte min bm.

Jaja.. vi får väl se.. eftersom jag kollar upp allt om allting.. så har jag som sagt redan kollat upp om det kan va farligt att ha för lite fostervatten..
Och så här långt fram i graviditeten är det ingen större fara..

Men det är ju inte så långt fram till förlossningen, och 26/4 ska jag på inskrivning på sös.. och då gör dom ett ultraljud.. så då får vi se om det är lite vatten eller inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0